2009/06/28

Sen uppdatering

Låt mig presentera min nya bästa vän: ACO - Lindrande kylbalsam


Ja, det blev lite för mycket sol igår. När jag ligger och solar tänker jag på hur mycket klockan är och hur länge jag har legat i solen. När jag arbetar är det en annan femma. Så går det när jag är efterklok, jag får brännblåsor på axlarna. Är jag hysterisk för det? Nej, det har inte gått en enda sommar utan att jag har fått brännblåsor på antingen på axlarna eller på skuldrorna.

Idag har jag och mamma varit i Höör och köpt ett as snyggt utemöblemang. Tyvärr glömde jag att fota men bild kommer i nästa vecka då möblerna levereras. Fan så snyggt det kommer att bli på trädäcket!

Ikväll ska Robert stå i vattenspridaren med Daizy i famnen, undrar hur det kommer att gå. Daizy är en diva som inte vill bli blöt. Att duscha är bland det värsta hon vet. Bild kommer ikväll!
På tisdag ka jag träffa Jojo. Hon har varit i latte/stekarland (Stockholm) i typ två veckor men nu ska vi äntligen träffas igen.

Ett tips: Mjukglass med nötkross. MUMS i sommarvärmen!

Inga kommentarer: