2009/12/02

Är du "onormal"? Då är du "normal".

Daizy håller ögonen på sin bitring så att jag inte tar den.
Att hon tror att jag vill ha den är väldigt komiskt!


Igår fick jag och Robert varsin julkalender av mamma.
Nu är allting som det ska vara när det är juletider.

Det är fint väder ute. Kallt och soligt! Igårkväll var det frost på alla bilar som stod parkerade och de glänste så fint. Till helgen vill jag handla julklappar. Det dumma är att alla är och handlar julklappar dessa veckor innan julafton och då mest om helgerna. Köpcentum är proppfullt med människor som vill slippa julstressen. Det roliga är att det är så pass många som tänker så och vill undvika julstressen att det istället blir just det som de vill ungå, stress. Det är precis som de som färgar sitt hår rosa, piercar hela ansiktet och klär sig i svart. De vill inte vara som alla andra men det är just det som gör dem precis som alla andra. Rätt intressant faktiskt. En del vill vara "onormala" men det är det som gör dem "normala". Get it? Visst har jag rätt?


Inga kommentarer: