2009/12/02

Löjlig, OK och långsökt

Hua! Är så himla mätt. Tvingade ner den sista biten av kasslern eftersom det var så gott. Jaja, bättre att var mätt än hungrig.

Robert är påväg hem från jobbet. När han kommit hem vill han nog äta och vila en runda vilket han såklart får göra. Snäll jag är va? Jodå jag har mina trevliga och snälla sidor.

Hm, Jojo skrev i ett sms att hon skulle ringa när hon kommit hem. Det var klockan 11.00 så jag undrar allt vad sjutton det är som tar en sådan tid. Glöm att ringa kanske. Eller tänk så har det hänt något med henne! Nej, det har det inte. Hon har garanterat glömt bort mig bara.

vad tycker du om årets julkalender på tv:en? Jag har faktiskt sett en liten snutt av det första avsnittet. var ju bara tvungen att se vad de hade hittat på detta år. Den uppfattningen som jag fick är att julkalendern verkar väldigt... löjlig. Alltså att den är gjord för små barn. Humorn var ganska långsökt också. Hm, varken usel eller skit bra. Helt OK men inte mer än så. Den toppar absolut inte sveriges genom tidernas BÄSTA julkalender: SUNES JUL! Jag har filmerna och kollar även ibland på dem om somrarna. Rudolf... ja alltså, han är bäst. Påminner väldigt mycket om min pappa. Får ideér som inte alltid är så himla lyckade.

Vilken är din favorit julkalender och varför?

Inga kommentarer: