2009/11/30

Svar på tal

Svar till "Rebecca":

Frågan till Tove var "vad vill du INTE ha i julklapp?". Det är stor skillnad på att fråga vad hon vill ha och vad hon inte vill ha. Att veta vad man vill ha i julklapp kan vara lite knepigt om man inte har funderat på det men att veta vad man INTE vill ha i julklapp är enkelt. Hur svårt är det att säga typ "en blåtira". Du Rebecca, ett litet tips, det är ingen idé att försöka argumentera med mig eftersom det jag skriver är mina åsikter och så kommer det att förbli. Det jag skriver står jag för och tänker inte ändra uppfattning, speciellt inte min åsikt om Tove. Ja, jag tänker fortsätta att ogilla Toves sång ända tills hon åker ut. Why? För att jag är trött på småglin som medverkar i Idol och får röster eftersom de just är sååå unga och det är ett plus i kanten.

Glömde jag att skriva att Tove är sämst...?

Tills dess, må väl!

Inga kommentarer: