2009/12/03

Oj oj oj

God kväll!

Dagen har sprungit iväg idag men det har varit en bra dag ändå. Var som sagt på vårdcentralen, träffade min mentor och snackade med henne i tre timmar (!!!), var en sväng på Väla, åkte hem till mina föräldrar och skrev lite mer på min julönskelista och nu är jag hemma. Jag har till och med glömt att äta middag idag och det händer ALDRIG. Havrefras, yoghurt, frukt och goda knäck har varit dagens energikälla. Inte bra, inte alls bra..

Skriver mer imorgon om hur dagen varit och vad som har sagt på vårdcentralen. Just nu känner jag mig ganska slut i huvudet och vill mest krypa ner i sängen med Robert, få sill (mitt och Roberts smeknamn för att bli kliad i hårbotten och på ryggen) och kolla på något ointressant på teven. Inatt kommer jag att sova bra. En bra dag har det varit som sagt.

Hörs igen i morgon! Tills dess, må väl.

Inga kommentarer: