2009/12/02

Godermorgon alla!

Godmorgon!

Klockan är lite efter nio och jag äter frukost. Müsli, hallonyoghurt och kamomilleté med en skvätt vispgrädde i. På teven är det "road wars" som jag kollar på varje morgon. Det är roligt att se dumma, höga, onyktra och kriminella som gör bort sig för polisen och framför kameran. Speciellt om de är onyktra, fasen vad pinsamma dem är.

Josefin Crafoord är i Egypten så det är Sanna Bråding som är på voice tillsammans med Paul och Jakob. Sanna är bra som radiopratade och naturell framför kameran. Hon är rolig och spontan och gör sig inte till som Josefin väldigt ofta gör. Hon är cool utan att behöva spela. Diggar inte riktigt hennes frisyr och hårfärg men annars är hon bra.

idag vet jag inte vad somhänder om det ens händer någonting överhuvudtaget. Jag är fortfarande öm i magen och det hugger till lite då och då. Ingen smärta eller så men det känns ändå obehagligt. På lördag ska Roberts jobb ha firmafest. Eller, det är alla depåer i hela skåne som ska samlas och fira tillsammans. Jag tror att det är depåer från Malmö, Helsingborg, Ängelholm... och några andra. Alla deras fruar eller flickvänner är också inbjudna. Så även jag alltså. Jag och Robert pratade om det igår. Så som jag känner just nu vill jag inte på någon firmafest med ett ex antal hundra personer inklämda på ett dansställe. Det känns inte lockande liksom. Jag får se vad som händer. Det är än så länge endast onsdag..

Inga kommentarer: