2009/12/04

Hejdå Tove. Hoppas att jag aldrig får se eller höra din röst igen.

Fredag idag. Jag har precis kommit tillbaka från tvättstugan och blivit irriterad över att den ena tvättmaskinen inte fungerar IGEN. Det är samma tvättmaskin som strular hela tiden, kan de inte bara köpa en ny? Nåja det man inte har i huvudet får man i benen...

Myskväll ikväll med familjen som vanligt. Vem åker ut ur Idol då? Jo.....*trumvirvel*.... TOVE! Jag tänker faktiskt göra någonting som jag aldrig gör. Jag ska ringa och rösta på Calle och Erik. Perfekt. Calle och Erik i finalen vilket jag ville från början (och lite Reza också) och sedan vinner Erik hela tävlingen. Me like. Så som det ska vara.

Imorgon vill jag handla julklappar. MÅNGA julklappar. Tur att jag är så jädrans snål när det kommer till att handla saker till mig själv så att jag nu har några tusenlappar att spendera på min familj. Det är roligt att ge bort gåvor till dem man tycker om. Hm, att få gåvor är såklart också roligt!

På onsdag är det dags för min läppförstoring med fillern Juvederm! Längtar så himla mycket. Någon som har testat Juverderm? Är mycket förväntansfull. Att jag får behandlingen helt gratis av citadellkliniken i Landskrona gör det hela mycket bättre. Tar såklart före och efter bilder!

Inga kommentarer: