2009/12/02

Som favoriten i Idol står det just nu: Erik 40,9% Calle 30,7% Tove 28,4%
Totalt har 16 906 röstat på Aftonbladet.

Detta resultat glädjer mig. Känner mig faktiskt lite skadeglad. Härligt!

Kvällsmaten står på bordet och teven är igång. Robert och jag har suttit och snackat en lååång stund om julklappar osv. Vi har lite olika syn på julklappar och hur mycket man borde lägga. Jag tycker att en gåva är en gåva och därför inte ska ha ett speciellt pris. Robert tycker att man ska ge bort något dyrt för det är det som människor vill ha, dyra saker. Hm, trodde att han kände min familj och släkt lite bättre efter dessa fyra år tillsammans. Jag tycker att det är själva gesten och inte hur mycket gåvan kostar som är viktigt. Ja du kan nog förstå vilka diskussioner vi har haft här hemma ikväll!

Nehe, riskakan väntar!

Tills dess, må väl och sov gott.

Inga kommentarer: