2009/12/01

Vart är min julkalender?!


Juligt värre! Det enda som inte stämmer är Roberts snusdosa som han tyckte var riktigt passande att ha med. Hm, så mycket som han ställde upp för mig i lördags kände jag inget annat än att acceptera snusdosan i min julbild. Det är riktig mossa i adventsljusstaken. Mycket finare och juligare än den andra mossan som man brukar använda. Vad tycker du?
Första december idag och ingen julkalender har jag att öppna. Känns tråkigt. Annars har jag minst två stycken! Kalenderchokladen är så himla god också så det är nästan bud att köpa en. Hur sjutton kunde jag missa det? Idag ska jag inte till gymmet. Det får bli på torsdag istället. Har ingen ork, lust eller energi att prestera just nu. Sedan är det faktiskt jul och då är det okej att slarva lite!

Inga kommentarer: