2009/12/01

Prinsen Robert

Är hemma hos mina föräldrar och förpestar deras tillvaro. Dem kollar på tv och jag sitter framför datorn och tänker. Robert är och handlar, STORhandlar är precis vad han gör. Robert förstår att jag inte har någon lust och kraft till att gå och storhandla på Maxi så därför erbjöd han sig att åka själv denna gång. Han har jobbat från 06.30-15.50, skjutsat hem mig till mina föräldrar, repat i två timmar och nu är han som sagt och handlar. Eller, STORhandlar. Ibland undrar jag om jag verkligen fick in en fullpott, fick den högsta vinsten när Robert ville bli min eller är det så att han kommer att tröttna tillslut? Tröttna på mitt gnällande och ångest? Tröttna på den personen som jag har blivit och söka efter en ny partner som är så som jag var innan? Så som jag var innan allt skit började. Kan det vara så att jag har hittat världens bästa kille? Jag tror faktiskt det. En sak är säker och det är att jag ALDRIG kommer att ta honom för givet eller min familj eller de vännerna som är kvar. ALDRIG. Om jag ändå skulle göra det, säg till mig då!

Inga kommentarer: