2009/12/04

Ha en trevlig fredagskväll!

God kväll!

Hoppas att du har en bra fredagskväll än så länge. Detta blir det sista inlägget för idag men jag återkommer som vanligt imorgon när Tove har åkt ur Idol...

Vad ska du hitta på denna helg? Det är lite tråkigt att jag aldrig får reda på något om dig medans du vet ALLT som händer i mitt liv. Utesluter ingenting i bloggen. Det är inte helt fel med lite kommentarer ifrån er som läser min blogg. Sådant uppskattas! Till er som kommenterar, tack så mycket, det är roligt att få respons.

Nehe nu ska jag åka hem till mina föräldrar. Ikväll ska jag kela extra mycket med Daizy. Saknar den lilla trollungen så himla mycket. Hundar/husdjur är bland det bästa som finns!

Tills dess, må väl.

1 kommentar:

Evelina sa...

jaa Tove åkte ut!!! nu jäklar ska erik vinna! :D

Helgen blir lugn för min del,kollat film med kompisar nu ikväll sen blir de nog bara plugga för min del.
Och ja husdjur är livet,och hundar speciellt! <3