2009/12/03

Någon som vet vad mina drömmar betyder?

Gooooodmoooorgooooon!

Sovit gott? Hoppas det. Inatt har jag drömt om samma person som jag gör ett antal gånger i veckan. Oftast drömmer jag att vi är på en fest, vi är tonåringar och träffas för första gången på vääääldigt länge. Vi vågar inte riktigt gå fram till varandra utan observerar istället lite på avstånd. Jag förstår inte varför jag drömmer om just den personen. Det är ingen person som jag umgås med idag utan den här personen är från när jag gick på lågstadiet fram till fjärde klass. Så vitt jag kan se det ser jag verkligen ingen anledning till att drömma om den här personen och det stör mig att jag gör det. I drömmen känner jag mig pirrig över att se personen, känner åtrå och attraktion. Drömmen stör mig. Vill inte drömma så. Speciellt inte flera gånger i veckan. Personen i fråga är min första kärlek, min första pojkvän och det var i lågstadiet. Vi har som sagt ingen kontakt idag och jag tänker inte på honom om dagarna. Varför skulle jag när jag har Robert.

Någon som har liknande drömmar, drömmer om första kärleken om och om igen? Olika drömmar men samma scenario och känslor i de olika drömmarna. Vill inte berätta för Robert att jag drömmer såhär eftersom han kanske kommer att ta det fel.

Orealistiska och konstiga drömmar...

Inga kommentarer: