2009/09/21

En vecka sedan.

Godmorgon!

Nu kollar jag på Voice på kanal fem. De ska snart ringa Anna Anka i L.A av någon anledning...? Alltså varför? Har hon någonting intessant att säga? Eller någonting smart borde jag väl skriva.

Igår spelade jag och Robert bingolotto, vi vann ingenting. Jävla piss. Innan bingolotto träffade jag Jojo i drygt en timme. Vi satt vid "vår bänk" som vi alltid satt vid då vi gick i högstadiet. Snacka om att vi har pratar mycket och rökt alldeles för många cigaretter medans vi har suttit på den bänken. Det som jag ristade in i bänken för sju år sedan var tyvärr borta men det som Jojo ristade in för fem år sedan är kvar. För gamla minnen skull ristade jag in ett B ett hjärta och ett R. Becca <3 Robert alltså. Då för sju år sedan ristade jag in ett B och ett M. Becca och Martin. Ja det var länge sedan.

Nu längtar jag riktigt mycket till julen. Nu de senaste dagarna har jag fått lite julkänslor då och då av någon anledning. Inbillar mig att det är snö ute men till min stora besvikelse är det aldrig någon snö. Kommer det ens någon snö alls denna jul? Kommer den att isåfall komma innan julafton eller efter julafton? GOSH I LOVE SNOW.

Vad sker idag då? Det vet jag ännu inte. Imorgon ska jag till gymmet i all fall! En vecka sedan nu som jag var där. Visst, jag har varit ute på promenader men det räcker inte. Att bränna fett är nice helt enkelt. Påtal om fett, nu ska jag laga frukost, bacon och ägg. MUMS!

Inga kommentarer: