2009/09/26

Försovit mig

Åh no! Skit också. Jag var så himla smart igår så när jag skulle ställa klockan på 07.30 så ställde jag den på 8.30 istället. Vet inte riktigt hur eller vad jag tänkte med. eftersom mamma skulle hämta mig 8.45 var jag tvungen att ringa och säga att jag kommer lite senare ner till stadsarkivet. Det är nämligen så här att jag har mina rutiner på morgonen. Aldrig att jag hinner göra allting på en kvart som jag alltid gör på morgonen. det tar minst en timme. till stadsarkivet ska jag i alla fall! Robert ska skjutsa ner mig senare när jag känner mig redo.

Igårkväll var vi hemma hos mina föräldrar, åt tacos och kollade på idol och kändisdjungeln. Min familj var rätt skadeglad igår när Durma inte gick vidare, vi tjoade och var allmänt nöjda med resultatet. Snällt? Nej men rätt.

Nu är Daizy hemma hos oss. Robert ska passa henne medans jag och mamma är iväg eftersom pappa är hos frissan. Idag ska vi förmodligen till lite möbelaffärer och kolla på en klädesbyrå. Eftersom den byrån på IKEA inte var i samma färg som resten av våra möbler i sovrummet bestämde vi oss för att inte köpa den, även om den var billig och praktisk.

Nehe, nu måste jag fortsätta med mina rutiner. Hoppas att du får en trevlig helg!

Inga kommentarer: