2009/09/25

Kill Dr.North

Alltså "våra bästa år" på trean. Jag vet om att det bara är en påhittad såpa men FASIKEN vad jag hatar Dr.North! Han är gammal, ful och nasty. Han är creepy helt enkelt. Tycker inte alls om honom. Mimis nya hårfärg är inte den snyggaste heller. Jag vet, det är bara en såpa...

Imorgon ska jag följa med mamma och släktforska. Det är troligtvis svårare än vad det låter att släktforska. Någon som har testat det? Det ska bli väldigt intressant. jag älskar allt som har med historia att göra och det är ännu mer intressant nu när det rör min egen släkt. Hur såg de ut? Vad jobbade de med? Hur såg deras liv ut? vart bodde de? Hur bodde de? Hur länge levde de? Om de levde fattigt, medelmåttigt eller i överklassen kan kvitta.

jag skrev i förra veckan att jag hade gått upp mina två kilon igen som jag hade gått ner. Nu är jag glad att meddela att jag har gått ner ett kilo. Jag var så himla orolig att vikten skulle öka och att jag inte skulle kunna gå ner i vikt. Varför vet jag inte men det kändes bara så. Nu är jag hyffsat frisk och det ska bli kul att komma igång med gymmandet igen. INGENTING kan stoppa mig nu!

Inga kommentarer: