2009/09/21

schnitzel mama

Jaha. Det var det. Pratade precis med min pt (personliga tränare) och hon sa att jag absolut inte får träna idag, imorgon eller på onsdag men kanske på torsdag. TORSDAG?! Det är en evighet dit. Det jag istället ska göra är att gå en promenad varje dag så att jag åtminstonde får någon typ av träning tills på torsdag. På fredag ska jag väga mig igen och då har jag gett mig sjutton på att vågen ska visa minus. Antingen minus eller att den står helt still. Jag har inte kämpat som en gnu och gått ner i vikt för att sedan gå upp allt igen för en jäkla förkylning. Förra veckan var jag sängliggandes men det är jag inte denna vecka. Känner mig just nu allmänt irriterad.

Heidi Klum gör mig inte speciellt gladare med hennes otroligt jobbiga dialekt och röst.

Inga kommentarer: