2009/09/24

TORS dag idag

Min nya dator vill inte riktigt som jag vill idag så det är därför som jag inte skriver förrän nu. Tur att jag inte slängde min gamla dator alltså.

Om drygt en halvtimme kommer mamma och hämtar upp mig så ska vi lämna några papper någonstans, kommer inte ihåg vad det heter.

Jag funderar starkt på att gå till gymmet ikväll. Nu har jag varit krasslig i över en vecka och vilat och haft mig så nu tycker jag att det räcker med vilandet. Tänkte ringa Annika lite senare oh höra med henne. Lite onödigt att gå dit för att hon kanske sedan skickar hem mig igen. Ska inte smitta de andra som gymmar där nere såklart.

På lördag ska jag följa med mamma och släktforska. Tror att vi ska forska på stadsarkivet eller någonting sådant. Intressant kommer det att bli i alla fall. Min släkt är minst sagt... speciell.

Jag har kommit igång med att äta GI och var tredje timme igen. Det funkade inte så bra undertiden som jag var sjuk. Orkade inte ställa mig och laga mat med feberfrossa i hela kroppen. Nu är jag igång igen!

Inga kommentarer: