2009/09/22

Vaken?

Det låg bloddroppar i trapphuset hos mina föräldrar så jag skrev
en liten hälsning till personen som hade äcklat sig.




Vaken? Jag är TYVÄRR det. Igår planerade jag att inte vakna förrän typ lite innan lunch idag men så blev det inte. Roberts mobil ringde för en timme sedan, sedan duschade han, harklade sig i typ tio minuter och skulle säga hejdå som vanligt. Då går det inte att sova inte.
Idag ska jag till skatteverket och lämna in några papper annars händer det nog inte så mycket idag. Igår blev promenaden aldrig av så jag måste verkligen ut och gå idag. Så mycket som jag har hostat kan jag behöva nytt friskt syre.
Robert ska repa idag så jag ska nopg vara hemma hos mamma ikväll. Jojo ska jobba så jag hinner inte träffa henne. Egentligen skulle jag behöva städa i mina hyllor, allt ligger huller om buller så det ser ut som om jag bara har tagit en massa grejer och slängt in dem i hyllorna. Jaja det är ett senare projekt.

Inga kommentarer: