2009/09/20

Sunny sunday


Godmorgon!

Söndag idag och jag känner mig allt bättre i kroppen för var dag som går. Det ska bli riktigt kul att börja gymma igen och burn some fat. Jaja, nu har jag varit sjuk och fått det avklarat för en bra bit framöver.
Idag ska jag och Robert spela bingolotto igen. Han vann ju en bingolott förra söndagen och den MÅSTE spelas för tänk så ligger en miljon och väntar på oss nu, eller en ny bil? Såklart ska vi köpa en bingolott till mig också. Två miljoner kanske?
Det var jätte trevligt igår hemma hos min moster och hennes man. De bjöd på smörgåstårta med räkor på, MUMS! Lite senare på kvällen åkte min moster, hennes man och mina föräldrar in till Höganäs för att gå på någon kulturkväll eller vad det nu än var. Det var i alla fall en trollkarl som framträdde, allsång med alla möjliga låtar och annan bra underhållning. De kom hem vid midnatt och då låg jag redan och sov. Robert och jag kollade på "snutarna" med Ronny&Ragge, stundvis riktigt roligt. Jag somnade som sagt efter typ två timmar när det var varmt, Robert pillade mig i håret och jag kände mig allmänt avslappnad.
Jag tänkte ringa mamma snart och fråga om hon vill åka till skogen med Daizy som hon säkert kommer att vilja, Daizy kommer att vara med på noterna i alla fall. Annars blir det en soft söndag idag som varenda söndag med filmtittande, promenad och bingolotto ikväll. Hoppas att din söndag blir bra!

Inga kommentarer: