2009/09/22

Shopping sugen

Är det bara jag som trycker in mer tvätt än vad som egentligen får plats för att slippa gå ut mer gånger än vad det behövs? Har jag två och en halv maskin med kulörtvätt trycker jag ihop allt till endast två maskiner. Det känns så himla onödigt att tvätta halvfulla maskiner liksom. Är det bara jag som gör så ibland?

det hade varit riktigt kul att shoppa nya kläder. Skor har jag till en bedrövelse men kläder behövs alltid. Underkläder är roligt att köpa men väldigt dyrt. Eller ja, där jag handlar mina underkläder är det dyrt i alla fall. Aldrig i livet att jag sätter på mig en H&M bh. NO WAY. Trosor går bra men bh:arna går alltid sönder efter någon månad. Då köper jag hellre en dyrare med bättre kvalité som håller längre. Jag har ett presentkort på Kicks på 1500 kronor som jag måste handla upp för. 1500 kronor, det blir mycket smink det och bra smink. Tänkte köpte lite bra sminkpenslar och borstar också. Pengarna lär räcka i vilket fall som helst.

Vart brukar du handla dina kläder, underkläder och smink?

Inga kommentarer: