2009/09/24

God kväll

Så där ja. Nu vill min mini acer fungera igen. Vi var ovänner där ett litet tag men nu är allt glömt och förlåtet.

jag skrev innan att jag skulle till gymmet ikväll. Ändrade planer IGEN, jag följer med mamma till massagen istället. Anledningen till att jag inte sticker till gymmet ikväll är för att jag fortfarande inte är helt frisk och det är sanningen. det finns människor som har dött pågrund av för hård träning och med ett virus i kroppen. Ingenting är så bråttom så att jag får hjärtmuskelinflammation eller ännu värre att jag dör. Visst det kanske är till att ta i men varför chansa? Nej, då väntar jag hellre och det är skit samma hur gärna jag än vill sticka dit och svettas som ett djur av ansträngning.

Det jag ska göra den 18 november funderar jag på att skjuta upp til början av nästa år istället. Dels för att jag känner att jag inte kommer att klara av mitt viktmål tills om åtta veckor och dels för att jag inte vill ha ont under julen. Någon som kan gissa vad jag ska göra...?

På tal om jul! Om endast tre månader är det julafton. Jag älskar vintern och julen och allt som hör till där. Det är kallt? Ta på dig mer kläder. Dyrt med julklappar? Det har inte med priset att göra om det är en "bra" julklapp eller inte. Vintern är helt klart min favorit årstid om man nu kan tänka så, jag gillar den lite mer än de andra.

Vilken är din favorit årstid och varför?

Inga kommentarer: