2009/09/21

Filmkväll

Vilken mysig kväll jag och Robert har tillsammans. Vid halv sju blev Robert sugen på att kolla på film och jag blev sugen på något sött, så vi stack till coop och köpte lite candy som vi åt medans vi kollade på filmen "grizzly falls". Riktig familjefilm som handlar om en liten pojke och en grizzly och deras kärlek till varandra. Mysigt är det att ligga ihopkurrad brevid Robert, äta lite godis och kolla på en film. Min huvudvärk har släppt helt och hållet nu. Skönt, men jag får ändå inte träna förrens på torsdag. Ja det stör jag mig på riktigt! Måste vara en duktig käring och lyssna på kära Annika när hon förbjuder mig för att gymma, hon vet trots allt bäst.'

Om drygt en halvtimme börjar "svenska hollywood fruar" som jag absolut inte ska missa. Jag tvingar Robert till att titta på det med mig, vem ska annars sitta och höra på mina klagomål och psykologiska utvärderingar om Mrs Anka? Stackars Robert, han får utstå mycket. Han måste stå ut med mina fobier, panikångestattacker, psykologiska utvärderingar om allt och alla, PMS, depression som kommer och går och myyycket mer. Det jag vill komma fram till är att jag har världens bästa pojkvän-bästis-fästman-sambo-kille!

Jo juste, så suger jag av honom varje morgon för det måste jag som kvinna göra för min man...
Anna Anka, du är SÅ smart!

Inga kommentarer: