2009/09/24

Gym, here I come.

Hah! Det var väl det jag trodde, jag får inte komma till gymmet ikväll av Annika. Skit också! På söndag SKA jag dit. Skiter i om näsan rinner eller ej, är så himla trött på att vara här hemma och feta mig. Så vad gör jag istället? Jag målar mina naglar, sminkar mig, fixar håret och annat skoj. Ikväll ska jag följa med mamma på massage medans Robert repar. Tänkte duscha och borsta Daizy om jag hinner med det. Du ska höra när jag duschar Daizy, hon gnyr hela tiden precis som om hon vill att jag ska tycka synd om henne eller något. Daizy är inte den hund som tycker om vatten. Det är ännu roligare när jag borstar henne. När hon andas ut morrar hon, tar ett andetag, morrar igen, men hon gör aldrig någonting. Hon ligger bara och morrar lite diskret för varje gång hon andas ut. Knäppis hund det där. I nästa månad ska hon trimmas av hundtrimmaren, hennes vanliga frisör denna gång och ingen vikarie som klipper av hennes skägg. Shit alltså när vikarien klippte av hennes skägg, det enda jag tänkte/skrek inom mig var "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!". Hon såg för jäklig ut efter det men denna gången kommer hon att bli snygg som den donna hon är.

Borde snart beställa tid hos Saxin för att lägga i mer lila färg och färga min utväxt. Det ser inte hemskt illa ut men jag vill ha den skarpa metallic lila färgen som jag hade innan. Nu är det lite mer vinrött typ. Det får bli när jag har lite mer pengar.

Jag pratade precis med pappa och han sa att det var okej att jag sticker till gymmet ikväll så det ska jag! Undrar vad Annika kommer att säga.. Jag sa det till pappa att jag inte får komma till gymmet för Annika, då sa han att jag visste får det. Så får det bli!

Inga kommentarer: