2009/09/23

Psycho

Nu har odjuret vaknat igen. Nej okej så hemsk är jag inte under min menstruation men jag blir helt klart elakare och mycket grinigare än vad jag är annars.

Vet du vad?! Jag har gått up de kilona som jag gick ner för två veckor sedan. Det känns skit att jag var tvungen att bli sjuk just nu. Hade jag inte tryckt i mig halstabletter, hostmedicin och massor med frukt hade jag aldrig blivit frisk. Tyvärr bidrog det med att jag gick upp mina drygt två kilo som jag hade gått ner. HOPPAS att jag får gymma imorgon, jag håller på att bli tokig här hemma. Annika sa att jag ska ringa henne ikväll så får hon höra hur jag mår då. Alltså jag låter värre än vad jag känner mig. Visst, jag låterförkyld och hostar (ej den torra varianten) då och då men vad fan jag är kry i huvudet och har ingen feber. Det här med att jag har gått upp de två kilona igen, nu tänker jag att det var sjukt onödigt att anstränga sig så hårt och gå ner i vikt när jag ändå blev sjuk och gick upp kilona igen. Men hur sjutton skulle jag kunna veta att jag skulle bli sjuk?! Så ska jag absolut inte tänka. Jag får tänka istället att jag gick ner två kilo på en vecka, klarade jag det då klarar jag det nu också. Nu behöver jag inte dricka hostmedicin eller äta halstabletter längre. BACK WITH GI!

Onsdag idag då och jag ska till skatteverket när Robert har slutat jobbet. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Tänkte komma med förslaget till Robert att åka till IKEA och köpa en ny klädbyrå, en större och i en annan färg än den vi har nu. Lådorna på min sida har halvt trillat ner eftersom jag har tryckt på med för mycket kläder. Robert säger att det är därför men jag skyller på att byrå skiten är över 20 år gammal. Kan ha någonting med den saken att göra också.

Inga kommentarer: