2009/09/25

Think positive

Godmorgon sunshine!

Har du sovit gott? Det har jag. Inatt drömde jag om personerna som jag hängde med för några år sedan. Personer som jag hade glömt kom helt plötsligt upp i drömmen. Det mystiska med den drömmen är att min förra pojkvän, som tyvärr inte finns med oss här på jorden längre, var på samma fest som jag var på. Han strålade av glädje och skrattade hela tiden. I drömmen var jag alldeles varm av glädje för att han var så glad och positiv. Det är kanske en hint till mig att jag ska försöka tänka mer positivt..? På sista tiden har jag inte tänkt speciellt positivt, det mesta har känts skit och mög så det är på tiden att jag börjar tänka mer positivt.

Fredag idag! Det innebär fredagsmyyyyys med min älskade lilla familj. Idol på hög nivå och förmodligen grillad kyckling med ostbricka. MUMS! Förresten varför är det ett sådant drama runt Durma eller vad sjutton hon heter? Hon sjunger inte bra, hon utstrålar osäkerhet och har en "jag är skitnödig"-look. Det är bättre att skicka hem henne. Om de skickade hem hon med lila/röda rastaflätor för att hon är för ung, vad fan är inte Durburmba då? Eller hon med långt, rakt och skit tråkigt blondt hår?! Vad gör hon kvar? Att waila kan vilken idiot som helst, kanske inte vid rätt tillfälle men det kan inte hon heller.

Min favorit just nu är han Robin (tror att han heter så) som sjunger mycket åttiotals-rockaktigt. Du vet vilken jag menar! Helt enormt bra röst har han. Att han sedan sjunger 80´s gör honom ännu bättre!



GO 80´S ROCK ´N` ROLL!!!

Inga kommentarer: