2009/06/30

Ansvar

Hej igen!

Nu har Jojo lämnat mig helt ensam i hennes lägenhet. Jag sitter och funderar vad för bus jag kan hitta på... Kanske röra till bland hennes undkläder som hon viker så fint? Hoppa i hennes säng? Sätta upp foton på mig överallt? Testa alla hennes klänningar som det för övrigt är strikt förbjudet att göra...?

Hon var så himla söt innan hon skulle gå, hon jag mig värsta föredraget om allt som skulle fixas innan jag lämnade lägenheten. Jag fick inte öppna dörren för någon, måste stänga av teven, måste låsa dörren och inte glömma att skicka in nyckeln genom brevlådan, inte röka inomhus, spola efter mig på toaletten osv. Ungefär så sa hon.

Nu måste jag iväg!

Tusan också, nu hann jag inte hitta på bus, jaja, jag snor coca-cola burken i kylen. Det blir bra!

Inga kommentarer: