2009/06/29

Natti!

Då var det sängen igen som gäller...

Denna dag har gått extremt fort. Daizy var och fick pälsen trimmad och snygg. Jag glömde kameran hemma såg jag när jag skulle ta foto. Då var trimmaren så snäll så hon tog en massa foton som hon sedan ska skicka till min mail. När det sker får ni se hur det lev. Ganska hyffsat resultat med tanke på att hon aldrig har trimmat en softie innan.

Imorgon ska Robert skjutsa bort mig till mina föräldrar, klockan 06.00 åker vi härifrån. Sedan vid 10.00 ska jag promenera bort till Jojo, hon bor typ fem minuters gångväg ifrån mina föräldrar. Vad vi ska hitta på får du läsa imorgon!

Har du checkat vem som ligger på första plats på bloggregistret.se? Tack till er som har röstat, jag blir otroligt glad när jag får positiv respons här på bloggen. Fortsätt gärna att rösta varje dag om ni gillar mina blogginlägg.

GOD NATT

Inga kommentarer: