2009/07/03

In i dimman?

Idag ska jag till kolonin. Känner att jag behöver lite d-vitamin nu när jag äntligen kan.

Igår umgicks jag som sagt med Jojo, pizza och godis blev dagens onyttigheter. GOTT! Hon ville förresten inte diska. Hon tackade så mycket för presenten men avböjde lika snabbt.

Jojo: Brukar inte han vara med i filmer, typ Austin Powers?
Jag: Nej...
Jojo: Jo. Det är han.
Jag: Nej! Han som du ser nu på TV:en är en av sönerna i serien "små människor i den stora världen". Han har bara varit med i den serien, aldrig i någon film.
Jojo: Jaha och hur fan skulle jag kunna veta det? De ser alla likadana ut!
Jag: Ja jo, det kan du tycka. Så alla dvärgar är med i filmer?
Jojo: JA. Vad skulle de annars göra?
Jag: Du är ju schysst ju...

Nu är frågan om jag ska ut på krogen imorgon. Jag har som sagt inte varit inne i dimman på över två månader. Det skulle nog vara roligt att partaja imorgon men vi får se. Nu ska jag försöka ändra designen på bloggen, vi får se om jag lyckas.

Inga kommentarer: