2009/07/03

60%

Så kom myggorna och knotten. Lovely. Robert och jag hann med att spela badminton innan dessa förbannade knott hann att attackera varenda kroppsdel på kroppen, även på de ställen där jag inte trodde att det var möjligt. Jag har bekräftat det nu, det är möjligt.

Imorgon är det ungefär 60% säkert att jag sticker in i dimman. Isåfall blir det med Robert och de övriga bandmedlemmarna. Fyllefoto here I come? Vi får se som sagt vad jag bestämmer mig för. Först ska jag vara aktiv här på stugan med att plantera örterna och mycket annat. En och en annan bild kommer det självklart att läggas upp imorgon.

Innan när Robert kom hit sken han som en solstråle. Varför? Han hade varit på systemet och shoppat. Jag klagar inte. Han har köpt captain morgan (eller hur sjutton det stavas), gin, corona, vodka, whiskey och lite andra goda öl sorter. Synd att allt kommer att försvinna imorgon i magen för att sedan komma upp igen... Hej då tusenlappen... Skämt å sido, vi ska självklart bjuda på andra också. Lite. Om de är snälla. Eller nej. VI DRICKER UPP ALLT BARA JAG OCH ROBERT. Så får det bli.

God natt önskar jag ifrån sundets pärla, Helsingborg.

Inga kommentarer: