2009/07/04

KLART!


Så här blev slut resultatet. Trädgårdsmästare nästa..?
Du kan glömma det jag skrev i mitt förra inlägg om "följa" knappen längst upp på sidan. Tydligen finns det inte en sådan knapp, det blev väl lite för mycket sol där för mig ett tag. Om du vill följa min blogg vet du säkert bättre än mig hur du ska gå tillväga.
För övrigt är jag klar med allt nu. Ölen befinner sig i min magsäck, solkrämen är utsmetad med ett tjockt lager över min kropp och solen vill jag inte veta av längre. Nu återstår själva chillstadiet.
Robert har gått sedan i förrgår och sjungt på den olw reklamslåten (eller vad det är). "Nuuu ääär deeet fredaaagsmyyyyys" osv. JAG DÖR! Inte nog med det utan han läspar överdrivet mycket när han sjunger den trudelutten. Ibland ändrar han även texten till en påhittad sådan som handlar om mig och min kropp. LOVELY! Någon som vill låna min pojkvän över en helg eller så..?

Inga kommentarer: