2009/07/01

Kamera hittad

Vilken tur! Min kamera har varit borta sedan i lördags men nu hittade jag den. Kameran låg i en kasse invirad i en tröja. Nu ska jag börja fota som aldrig förr. Möblemanget kommer antagligen imorgon så då får du se bilder på det.

Mina axlar mår för övrigt mycket bättre. Blåsorna är borta och nu återstår endast lite rodnad. Bra är det så att jag kan börja ha på mig linnen igen och få lite sommar känsla.

Åter igen påminner jag dig om de dagliga Tyra inläggen som jag skriver. Skulle du glömma eller missa ett avsnitt får du en snabb uppdatering vad det handlade om här på min blogg. Vilken service va?

Om fem veckor sticker jag och min familj uppåt i landet med husbilen! I går kväll satt vi med en stor Sverigekarta och försökte bestämma vilken väg vi skulle ta upp och ner. Dalarna är som sagt målet men vi kan tänka oss att åka en bit länge upp om det är något intressant som lockar. Har du varit i dalarna? Är det lika fint där som det låter som...? Längtar gör jag i alla fall!

Inga kommentarer: