2009/06/29

Daizy trim

God morgon!

Idag känns det lite bättre på axlarna eftersom jag har krängt på med massor av kylbalsamet. Det är så jäkla typiskt, det ska vara jätte fint sommarväder hela veckan och då måste jag undvika solen. Någon som vill byta hy med mig?

Det blev inget badande i mosters pool i helgen. Inte så kul om jag måste ha en stor t-shirt på mig. Det får bli om några dagar. Tills dess ska jag smörja in mig så in i bomben.

Idag ska Daizy på hundtrim, få bort all varm päls. Jag ska följa med mamma och lämna Daizy då hon ska klippas i Rydebäck. Jag tänkte ta en före och en efterbild. Hon ser ut som en råtta när hon är nyklippt, men vem gör inte det?

Nu är det en ny vecka med Tyra avsnitt. Jag glömde bort Tyra i fredags, shame on me, men nu blir det skärpning på den fronten. Glöm inte att titta på Tyra klockan 15.05 på kanal tre.

PEACE!

Inga kommentarer: