2009/07/03

Jerry! Jerry!

Nu kollar jag på Jerry Springer. Är det påhittade historier eller är det verkligen så knasigt? Jag blir inte klok på det. En del säger att det är påhittat bara för underhållningens skull medans en del säger att det är USA, ingenting är omöjligt i USA och att en del är påhitt och en del är på riktigt. Vad ska jag tro? Eller vet du?

Idag är det fredag och det innebär myskväll för mig och min familj. Grillad kyckling och ostbricka. MUMS! Jag får se om jag går ut imorgon och festar. Kanske borde spara pengarna till den 13:onde då jag fyller 21 år istället. Då kommer det att bli party!

Robert är påväg hit nu. Jag saknar honom jätte mycket! På de senaste veckorna har vi inte hunnits umgås så mycket eftersom det har varit spelningar hit och dit och därmed mycket repande. Vi träffas runt 21.00 då han har slutat att repa och så går vi och lägger oss 22.00, så det blir inte så mycket som vi träffas även om vi bor ihop. Imorgon ska han spela i landskrona. Hoppas att det går bra för dem med tanke på att de har en ny basist som de träffade första gången igår. Robert säger att han verkade bra, så det är ju bra.

Inga kommentarer: