2009/06/29

Skriva lista

Nu har jag suttit och läst igenom en massa dagboksinlägg som jag skrev från 2002 till 2005 på en webplats. Jag älskar att minnas, både det goda och det onda, det får mig att vilja utvecklas ännu mer. Min dagbok i mina föräldrars källare är fortfarande gömd bland allt bråte. Fasiken vad jag vill läsa den dagboken, alla detaljer om bråk och kärlek som jag upplevde i början av tonåren. Jag måste verkligen hitta den...

Snart ska jag skriva en inköpslista till Robert eftersom han ska handla mat själv idag. Robert ringde mig för en halv timme sedan och påminde mig om listan som jag ska skriva. Trodde han seriöst att jag skulle glömma att skriva den, släppa iväg honom till affären hux flux utan vidare? Nej då lir det bara köpt en massa snacks och ingen mat.

Jaha, jag får väl skriva listan nu då och sedan hoppa in i duschen. Funderar på om jag ska bada i kylbalsam, det hade varit väldigt skönt. Eller ett isbad. MUMS!

Inga kommentarer: