2009/07/02

Ett brev från kolonin

Nu bloggar jag ifrån stugan igen. Jodå, även denna dag behöver blommorna näring för att överleva. Det räcker med att jag har dödat en gång idag...

Idag tänker jag inte skriva ett inlägg om vad som sas på dagens avsnitt av Tyra. Det går inte att få ihop många meningar och hela programmet kändes meningslöst från början till slut. Eftersom jag är en kvinna av mitt ord skriver jag en kort sammanfattning av avsnittet. Detta handlade avsnittet om: Vingkvinnor, en ytlig modell som älskar kvinnofötter och kvinnor som inte vågar att förta. Ja det var allt.

Helt ärligt, två tjejer var gäster eftersom de alltid blev nervösa bland killar. Tyra fixade en sk. vingkvinna till dem som följde med ut på krogen. "Hjälpen" där var alldeles för pinsam så jag var tvungen att kolla bort. Det var tramsigt, löjligt, pinsamt och otroligt tillgjort.

Sedan kom det in en kille som hade åkt ut ur ett modellprogram. Han luktade på tre kvinnors fötter ifrån publiken och utsåg en vinnare som typ fick en middag som Tyra bjöd på.

Thats It. Det var ALLT. Jag kan inte beskriva min stora besvikelse. Nog pratat om det!

Lite senare kommer en bild på utemöblerna. Nu är det plast runt om som mamma ska hjälpa mig att ta bort när hon kommer hit.

Uppdaterar senare.
Nu behöver blommorna mig, JAG är deras moder.
FUCK MODER JORD!!!

Inga kommentarer: