2009/06/30

Damm damm

Är det redan eftermiddag?!

Dagen har gått snabbt ännu en gång. Jag kom hit till Jojo vid 12.00 tiden, skulle egentligen ha dykt upp klockan 09.00 men jag försov mig. När jag kom hit var Jojo redan i full gång med att sola sin brunbrända kropp. Själv satte jag mig i skuggan på hennes balkong och njöt.

Jojo har en rätt stor damm utanför hennes lägenhet där en massa barn plaskar runder och har en himla trevlig stund i. Jag och Jojo kom på den idén att vi ska köpa sådanna dynor som flyter på vattnet och sedan ska vi steka oss. Vi ska sätta upp taggtråd runt om dammen och spela in monsterljud som spelas upp om och om igen. Då får vi nog vara i fred. Jag tycker inte illa om barn, det är mitt stressfria Jag som gör det.

Hur som helst har vi legat lite på gräsmattan och spelat kort. Sedan var klockan helt plötsligt 15.05 och det var dags för att äta taco och kolla på Tyra.

Om 20 minuter kommer min mamma och hämtar mig och så ska vi till kolonin och vattna och chilla. Min bil gick igenom besiktigen!!!! Utan anmärkning till och med...

Nu ska jag och Jojo slappa lite mer på hennes balkong!

Inga kommentarer: