2009/06/28

Till alla patetiska tjuvar

Är du ingen tjuv, ta då inte åt dig. Är du en tjuv, patetiskt....

Hur står du ut med ditt liv? Eller det är kanske det du inte gör?
Vad är det som får dig att tycka att du har rätten till att ta, eller ens försöka, ta någon annans egendom?

Den 14 juli, dagen efter min 20årsdag, blev min bil stulen mitt framför ögonen på mig. Dagen innan fick jag min bil av mina föräldrar i present, i EN dag fick den vara min. Sedan var det någon som stal den. Som tur var hittade två elektriker den i ett buskage två veckor senare. Varje gång jag sätter mig i min egen bil får jag hjärtklappning och magen knyter sig.

I natt var det någon/några som försökte göra inbrott i min bil igen. Det ser ut som om personen/personerna försökt bända upp caben. Som tur var blev inte min bil stulen, endast några märken på caben.

Det jag vill säga till dig som håller på och stjäl andras saker är att GE FULLSTÄNDIGT FAN I DET OCH SKAFFA DIG ETT ORDENTLIGT JOBB FÖR HELVETE!

Mer tid och energi får du inte av mig. Det är du inte värd. Tycker synd om din familj, fy fan vad dem måste skämmas för dig...

Inga kommentarer: